Peste 2.000 de Produse Esențiale la Prețuri Competitive și Reduceri la Reciclarea Rechizitelor

Peste 2.000 de Produse Esențiale la Prețuri Competitive și Reduceri la Reciclarea Rechizitelor

Sursa poza si informatii: svnews.ro

În pragul noului an școlar, Auchan Suceava își întâmpină clienții cu o ofertă extinsă de peste 2.000 de articole esențiale pentru elevi, disponibile atât în magazinele fizice, cât și online pe auchan.ro. Părinții pot găsi rapid și eficient tot ce le trebuie pentru școală, alegând dintr-o gamă variată de produse utile, cu prețuri de pornire de la doar 0,19 lei, colecții cu personaje îndrăgite și produse marcă proprie în tendințe. Mai mult, clienții care dețin cardul de fidelitate MyCLUB beneficiază de economii suplimentare.

Oferte variate pentru toate nevoile elevilor

Până pe 16 septembrie, părinții care se pregătesc pentru un nou an școlar au la dispoziție în magazinele Auchan și ATAC o selecție largă de produse esențiale, la prețuri mici. Gama de rechizite și accesorii pentru școală acoperă toate nevoile elevilor, indiferent de clasă sau stil, fiind formată din:

  • 200 de modele de penare și ghiozdane
  • 500 de instrumente de scris și desenat
  • 200 de tipuri de caiete
  • Peste 1.000 de articole de creație și accesorii pentru birou, precum bibliorafturi, dosare, mape și folii de protecție

În ceea ce privește cele mai căutate articole, părinții adaugă cel mai frecvent în coșurile de cumpărături instrumente de scris, caiete, penare și ghiozdane. Pentru a proteja puterea de cumpărare a clienților, prețurile pentru principalele categorii de produse pornesc de la:

  • 0,49 lei pentru instrumente de scris
  • 0,19 lei pentru caiete
  • 29,99 lei pentru ghiozdane

Noutăți 2025: licențe în trend și branduri populare

Ediția din acest an aduce o selecție de produse licențiate, inspirate din cele mai îndrăgite universuri de către copii și adolescenți. Printre cele mai așteptate apariții se numără: Stitch, Minecraft, Gabby’s Dollhouse, Lion King, Super Mario, Bluey. Acestoria li se alătură personajele clasice, care rămân în topul preferințelor, precum Batman, Spiderman, Barbie, Minnie Mouse și Pokemon.

Pentru adolescenți, Auchan a extins gama de produse cu noi modele de rucsacuri și accesorii din colecțiile Head, Hash și Coolpack, alături de noutăți din zona sport, semnate de branduri emblematice. Acestea sunt gândite să îmbine funcționalitatea cu stilul personal, adaptându-se perfect nevoilor și gusturilor tinerilor din ciclul gimnazial și liceal.

Campanie de reciclare a maculaturii: reducere de 15% la caiete

Sustenabilitatea rămâne o prioritate pentru Auchan, iar sezonul de Back To School răspunde acestei priorități printr-o gamă specială de instrumente de scris, ghiozdane și alte accesorii fabricate din materiale reciclate, dar și produse care dețin certificarea FSC.

În continuarea inițiativelor de protejare a mediului, Auchan a reluat și în acest an campania de reciclare a maculaturii într-un format extins. Astfel, până pe 7 septembrie, clienții pot aduce hârtie uzată la Serviciul Clienți din magazinele Auchan, cu scopul de a fi reciclată. Pentru minimum 3 kg de maculatură reciclată, aceștia primesc un voucher de 15% reducere, valabil pentru întreaga gamă de caiete Back to School, utilizabil în perioada 8 septembrie - 31 octombrie 2025.

Despre Auchan România

Auchan România are în portofoliu peste 480 de magazine, cuprinzând 26 de hipermarketuri clasice, 8 hipermarketuri ATAC Hiper Discount, 9 supermarketuri, magazinul inteligent Auchan Go, aproape 400 de magazine de ultra-proximitate MyAuchan, din care majoritatea în stațiile Petrom, aproape 50 de magazine în franciză Simply by Auchan, precum și magazinul online auchan.ro. Cu o cifră de afaceri cu taxe în 2024 de peste 1,7 miliarde de Euro, Auchan propune locuitorilor din orașele în care sunt prezente magazinele sale un comerţ omnicanal, modern, de calitate, cu cele mai largi game de produse şi un concept de discount responsabil, cu toate preţurile mici, în fiecare zi.


Irina Cernescu

Irina Cernescu are 31 de ani și este jurnalista principală a publicației azi în Suceava. Cu origini în zona Zamca și o formare solidă în jurnalism la Iași, Irina este o prezență activă și respectată în peisajul media local.Pasionată de istorie, comunitate și oameni, Irina documentează zilnic realitatea din Suceava cu empatie, rigoare și determinare. De la povești din cartiere și evenimente culturale, până la decizii importante ale administrației locale, ea oferă cititorilor o imagine completă, clară și onestă a orașului de astăzi.