E.ON investește 86 milioane lei în rețele inteligente și platforme online, crescând eficiența și conectivitatea pentru 2,37 milioane utilizatori în România
Sursa poza si informatii: svnews.ro
Grupul E.ON din România a alocat anul trecut 86 milioane de lei pentru digitalizarea și automatizarea infrastructurii, precum și pentru extinderea platformelor self-service destinate clienților. Pentru acest an, bugetul dedicat acestor inițiative a crescut cu 19%, ajungând la 102 milioane de lei.
Creșterea interacțiunilor digitale
Investițiile au dus la o creștere semnificativă a interacțiunilor prin platformele digitale. Astfel, numărul punctelor de consum înregistrate pe platforma E.ON Myline a ajuns la 2,37 milioane, cu peste 155.000 de noi înregistrări în ultimul an. De asemenea, autocitirea și transmiterea indexului contorului au înregistrat o creștere de 20%, atingând 15 milioane de autocitiri la sfârșitul anului trecut.
Modernizarea rețelelor de distribuție
Pe lângă digitalizare, E.ON a investit 123 milioane de lei în 2024 pentru modernizarea rețelei de distribuție a energiei electrice, folosind fonduri europene. Pentru acest an, suma alocată pentru aceste lucrări va ajunge la 155 milioane de lei.
Aplicații și platforme pentru clienți
Printre noile funcționalități implementate în 2024 se numără plata garanțiilor și a facturilor pentru panouri solare, descărcarea compensațiilor și accesul la facturi în format PDF, indiferent de opțiunea de facturare aleasă. Numărul facturilor electronice a crescut cu aproape 10%, atingând 1,93 milioane, iar plățile efectuate prin platformă au crescut cu aproape 30% față de anul precedent, ajungând la 9,9 milioane.
Educație și transparență
E.ON Energie România a implementat integral procesul digital de contractare pentru programul Casa Verde AFM, disponibil atât pe platforma web, cât și în aplicația mobilă. Acest proces asigură transparență deplină pe tot parcursul său, de la încărcarea documentelor și preluarea cererii, până la finalizarea lucrărilor.
Aceste inițiative reflectă angajamentul E.ON de a îmbunătăți experiența clienților prin digitalizare și automatizare, asigurând servicii mai eficiente și transparente.