Branduri Noi și Experiențe Moderne la Iulius Mall Suceava După Extindere de 40 Milioane Euro

Branduri Noi și Experiențe Moderne la Iulius Mall Suceava După Extindere de 40 Milioane Euro

Sursa poza si informatii: obiectivdesuceava.ro

Iulius Mall Suceava își extinde oferta cu patru noi branduri: DAAR, Reserved, New Yorker și TEDi, în urma unei investiții de 40 de milioane de euro.

Extindere semnificativă și noi oportunități de shopping

Centrul comercial a adăugat 16.500 de metri pătrați, aducându-și totalul la 60.000 de metri pătrați. Această extindere include branduri internaționale în formate actualizate, servicii utile, opțiuni variate de dining, mai mult spațiu verde și 2.400 de locuri de parcare.

DAAR – Bijuterii cu diamante create în laborator

Parte din Grupul TEILOR, DAAR oferă bijuterii cu diamante create în laborator, dedicate tinerilor și celor care doresc să ofere cadouri memorabile.

Reserved – Fashion pentru întreaga familie

LPP, cel mai mare retailer de fashion din Europa Centrală și de Est, va deschide în octombrie un magazin Reserved de 2.000 de metri pătrați. Brandul aduce colecții care îmbină stilul clasic cu elemente moderne, inspirate din marile metropole europene și americane.

New Yorker – Modă pentru tineri

Retailerul german New Yorker va fi prezent la Iulius Mall începând cu această toamnă, ocupând o suprafață de aproximativ 1.400 de metri pătrați. Brandul se adresează tinerilor, oferind piese vestimentare și accesorii pentru femei și copii.

TEDi – Produse non-food la prețuri accesibile

Discounterul TEDi va deschide un magazin de 900 de metri pătrați, oferind o gamă variată de produse non-food la prețuri accesibile, inclusiv articole de uz casnic, bricolaj, electrice, papetărie, jucării, produse de farmacie și cosmetice.

Iulius Mall Suceava – Destinație completă de shopping și distracție

Iulius Mall Suceava include acum peste 120 de locații, cel mai mare multiplex cinema din nordul țării, cu 8 săli, food court cu peste 1.200 de locuri, hypermarket, club de bowling și biliard. Investiția totală în extindere ajunge la 110 milioane de euro, consolidându-l ca cea mai mare destinație de shopping, distracție și socializare din nord-estul țării.


Irina Cernescu

Irina Cernescu are 31 de ani și este jurnalista principală a publicației azi în Suceava. Cu origini în zona Zamca și o formare solidă în jurnalism la Iași, Irina este o prezență activă și respectată în peisajul media local.Pasionată de istorie, comunitate și oameni, Irina documentează zilnic realitatea din Suceava cu empatie, rigoare și determinare. De la povești din cartiere și evenimente culturale, până la decizii importante ale administrației locale, ea oferă cititorilor o imagine completă, clară și onestă a orașului de astăzi.